الـكــــــــــرنك 1000
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الـكــــــــــرنك 1000

الدين , الحياه , برامج كمبيوتر والانترنت , كتب علميه و بحوث , اكواد , اشهار ,رعب , جن ,عفاريت

الرئيسيةالتسجيلدخول
الرئيسية
i_icon17.gifالتسجيل
فقدت كلمة المرور
أكتب شكواك هنا
الرئيسيةالتسجيل المصحف مباشر سماع وقرأه للكمبيوتر المكتبه العلميه لمطبخ والمعجنات والحلويات و الموضه
منتدى قصص الجن المدونة الدردشة مركز الرفعالطب الحديث والاعشاب والاكتشافات العلميه
https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gifأخر زياره للكرنك1000https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gif

سامحونى واعذرونى

محمد على
Admin
بوسى
فراشه الليل
همس القيثارة
منى
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
منى

سامحونى واعذرونى Oou_uo10
منى

سامحونى واعذرونى Uouuuo10
عدد المساهمات عدد المساهمات : 242
تاريخ التسجيل 03/08/2010
نقاط نقاط : 11367
سامحونى واعذرونى 2110

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/18/2010, 10:36 am

سامحونى عن كل كلمة سوف ارويها لكم الان وياريت لااحد يغضب من تصرفى هذا لان لحظة مااخذت ذلك القرار كنت فى قمة تعبى ويأسى وكان لديه شعور فى معرفة من هم احبابى وكيف ستكون لحظة تغيبى عنهم وتأثيرها عليه وعليهم
انا بعترف للجميع الان ان منى هى ملاك الرحمة او عاليا سابقا وسبب اتخاذى موقف بأعلان وفاتى هم سببين
الاول : احتفظ به لنفسى وكان الغرض منه ان اخفف من الضغوط النفسية اللى ممكن يتعرض لها انسان له مكانه خاصة عندى.
اما السبب الثانى ممكن تتهمونى فيه بالجنون او بقلة الايمان بس حوضح لكم شعورى وياريت كل واحد يتخيله نفسه مكانى وييفكر بقلبه قبل عقلة
زى ماانتم عارفين عن ملاك الرحمة او عاليا انها على مدار العام بعيده عن اهلها واصدقاءها حتى فراق ولدتها كانت وهى بعيدة وفى غربة السفر شعور مؤلم عندما تسمع خبر وفاة قريب او مرض صديق على وشك انه يموت وانت لم تراه اوتقف بجانبه فى لحظاته الاخيره .احساس وصلنى ازاى وكيف كل من احبابتهم حيتلقى خبر وفاتى ياترى حيكون شعورهم واحساسهم هو نفس مااشعر به والا فعلا المثل اللى بيقول البعيد عن العين بعيد عن القلب ولحظة يتلقى بها الخبر وبعدها ينساك زى ما هو نسيك بالفعل انا اسفة انا بتكلم معاكم كدة بس انا اعتبرتكم عوض لى عن اهلى واصدقائى يمكن بتكلم معاكم اكتر مابتكلم معهم وبعتبر انى مسؤلة منكم وانتم مسؤلين منى كنت عايزة اعرف حقيقة مشاعركم نحوى وياترى حبتونى زى ماحبيتكم وياترى ايه اللى ممكن يشعر به الشخص لفراق انسان تعامل معه من غير مايشوفه اويعرفة معرفة كاملة انا بعترف ان فكره متخلفة طرأت عليه وان الاعمار بيد الله ولااحد يعلم بالساعه الا الله وان مافعلته يغضب الله ويغضبكم ايضا وان طلبت من الله طوال فترة رمضان السماح والمغفرة عن تصرفى وبطلب من الجمبع ايضا معذرتى وسماحى

البعض منكم كان لديه احساس صادق بأننى انا عاليا زى عزيزتى وحبيبتى بشوشة ولمحت لى اكثر من مره وانا بحيها على مشاعرها ارقيقة وايضا ناس اخرين كان لديهم نفس الاحساس ولكن لم تتكلم وفضلت الصمت ولكن كنت اعلم انهم على علم اما مااحزنى ان هناك انسانة كنت اعاملها على انها اخت وتحملت لها الكثير من الاخطاء والتجاوازت ليس من أجلها ولكن من أجل انسان عزيز لديه وهو الاستاذ والمايسترو وقائد اوركسترا منتدى الكرنك ماجد الالفى واللى تعرفت عليه بنفس المكان اللى تعرفت به على الاخت امل والاخت ياسمين حليفتها وقريبتها اللى طلب منى فى يوم من الايام الوقوف بجانبه وانا وافقت وعهدته انى اكون بجانبه قدر مااستطيع وبعترف ان كتير بعدت بسبب ماتعرضت من ضغوط نفسية لايتحملها بشر ولكن كنت ارجع بعد استعادة توازنى حتى لااغضب احد وان اظل على عهدى الى ان يطلب منى صاحب المكان بمغادرتة وده شرطى الاساسى معه واذا رغب ايضا انه يبوح به امام الجميع انا لن اغضب منه
قبل ماانهى كلامى بشكر كل من قدم لى واجب العزاء وبالاخص الاستاذ صالح وكل مادعى لى من ادعيه ان يتقبلها منه الله سبحانه وتعالى وبشكر كل من الاستاذ ماجد وعزب وبدر ومحمد وبشوشه وفراشة وجميع من شارك فى موساتى

الموضوع متروك الان فى يد الادارة وهى لها القرار فى سحب عضويتى سواء كانت منى او ملاك الرحمة وانا لااعلم اذا كانت ملاك مازال عضويتها نشطة ام لا لان الاستاذ عزب كان له وجهة نظر بتقيد واقفال عضويتها .
اسفة على الاطالة ورجاء التماس العذر لى و مسامحتى عن تصرفى

عدل سابقا من قبل عزب2 في 9/21/2010, 4:07 am عدل 3 مرات (السبب : حذف كلمات ليست فى الموضوع)
همس القيثارة

سامحونى واعذرونى Uoou_u10
همس القيثارة

الدوله الدوله : مصر
الجنس الجنس : ذكر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 406
الميلاد الميلاد : 01/01/1991
تاريخ التسجيل 20/08/2010
نقاط نقاط : 12781
العمر العمر : 33
الابراج الابراج : الجدي
العمل/الترفيه : طالب بكلية الاداب قسم الاثار اليونانية والرومانية

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/18/2010, 10:12 pm

بصي يا مني _سواء كنتي مني او ملاك الرحمة او عاليا_

اولا انا مش فاهم حاجة طبعا لان انا عضو جديد في المنتدي فمش عارف اي حاجة عن الخلافات دي ولا اعرف حتي اغلب الاشخاص اللي بتتكلمي عليهم بس مش عارف ليه انا متضامن معاكي

تعرفي انا نفسي اعرف الناس هتعمل ايه لو انا مت هل انا في حد هيبكي ليا ولا لا في حد هيروح عند قبري ويبص عليه ويقول يا كان شاب طيب ولا الاصدقاء والاحباب هينسوا بكل بساطة ، مش عارف هي فكرة مجنونة دايما بطاردني

انا اسف جدا لاني اتكلمت خارج الموضوع بس كان نفسي اتكلم

سامحونى واعذرونى 771349
فراشه الليل

سامحونى واعذرونى Ouuoou12
فراشه الليل

النشاط المثالى
جهد مشكور عليه من اداره المنتدى

الجنس الجنس : انثى
عدد المساهمات عدد المساهمات : 3834
الميلاد الميلاد : 03/06/1975
تاريخ التسجيل 15/05/2009
نقاط نقاط : 34447
العمر العمر : 49
الابراج الابراج : الجوزاء
سامحونى واعذرونى A6442b10

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 12:16 am

اهلا اهلا اهلا بلقمر الى فى قلوبنا

وعمرو ما قدر يبعد عننا

مش عارفه اقول ايه حبيبتى ولا اعبر عن فرحتى

فانتى كنتى مميزه سواء كنتى عاليا او ملاك او منى

وحبيبه الى قلبى وعاوزه كل الناس تهنينى وتبارك

والله يسمحك على حزنى عليكى

بس انتى عارفه عالياكنت بحس ان منى فيها كتير من شخصيتك الصعيديه الجميله

وكمان كان نفس الخط هههههههههههههههههههه

وبعدين متزعليش والكل يحترمك وانا اولهم
سامحونى واعذرونى 602198 سامحونى واعذرونى 371700 سامحونى واعذرونى 602198
ودا اجمل خبر سمعته حمدالله على السلامه
بوسى

سامحونى واعذرونى Uoou11
بوسى

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1016
تاريخ التسجيل 10/09/2009
نقاط نقاط : 18032

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 2:44 am

سامحونى واعذرونى 748635 الحمد لله رب العالمين سامحونى واعذرونى 748635
الخبر الحلو ده
بس زعلانه منك
انا حكيت عنك كتير لكل من يشوفنى موش مبسوطه
موش مهم كل ده
المهم انك بخير
سامحونى واعذرونى 839716 سامحونى واعذرونى 839716 سامحونى واعذرونى 839716
Admin

سامحونى واعذرونى Ouooo_10
Admin

النشاط المثالى

عدد المساهمات عدد المساهمات : 4128
الميلاد الميلاد : 05/11/1961
تاريخ التسجيل 13/05/2009
نقاط نقاط : 36770
العمر العمر : 62
الابراج الابراج : العقرب

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 4:18 am

اهلا بحضرتك

اختى الفاضله عاليا
اولا انتى تعلمين جيدا ان كل من هنا يكن لحضرتك كل خير والحمد لله
وتعلمين ايضا انكى كنتى سبب فى حزنهم عليكى قكلنا هنا اسره واحده
ولن اتحدث كثيرا فيما مضى
ولان اداره المنتدى كانت تعلم انكى على قيد الحياه والحمد لله من خلال ip انكى تستعمليه
باسم اخر
ولاكن اعطيناكى كل الحريه الشخصيه ان تكونى اى شخص تحبين
ايمان منا بالحريه الشخصيه
واحترام لرغباتك وعدم افشاء ذلك للاعضاء ايمان منا بالخصوصيه
وانتى علمتى كيف حافظ المنتدى والاخ صالح والاخ عزب عليكى بتجميد اسم ملاك الرحمه حتى لا يستعمله غيرك ويسىء اليكى فى غيابك لقدر الله وكان رأى صائب لهم
والعزاء الوحيد هنا فى قرارك
لكل انسان اخطاء ولاكن الاعتراف به لابد ان يكرم ونشيد بشجاعته
فلن يتساوى المخطىء الجبان بالمخطىء الشجاع الذى قال لنفسه هذا خطأ واعلنه للجميع

سامحونى واعذرونى Image001

ولهذا
نقول لكى انتى اخت فاضله لن ننسى بخطأ الكم الهائل من الحسنات
ولكى مطلق الحريه ان تكونى اى اسم ترغبين به ان تكونى ملاك الرحمه او منى
وتبليغ الاداره
تحياتى
مع تمنيات الاداره لكى بالتوفيق

سامحونى واعذرونى Item112151
https://alkarnak1000.own0.com/forum.htm
محمد على

سامحونى واعذرونى Uoouo_10
محمد على

النشاط المثالى

الدوله الدوله : قطر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 2890
تاريخ التسجيل 10/09/2009
نقاط نقاط : 28440
سامحونى واعذرونى 2110

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 4:46 am

سامحونى واعذرونى 653858
طير يا حمام الحما وقولى

ليه تعمل كده وتغيب عنى

ولا مشيت هربنان منى

و دموعى نزلت منى

سامحونى واعذرونى 316572

يا بووووووووووووووووووووووووى

كنت حاسس احساس اليقين

واقول يامحمد باشا معقوله
بس موش مهم
كلنا بنغلط
بس بقولك ايه
اوعى تموتى تانى بمزاجك
خليها المره الجايه بمزاج سيدنا عزرائيل
اوعدينا
وحنسامحك
سامحونى واعذرونى 437259
صالح حجاج

سامحونى واعذرونى Oou_uo11
صالح حجاج

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1025
تاريخ التسجيل 24/05/2009
نقاط نقاط : 16867
سامحونى واعذرونى 8b9fdb10

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 6:41 am

أختى الفاضلة
لقد أخطاتى فى حق نفسك قبل ان تخطأى فى حق أخواتك وأخوانك أعضاء المنتدى ويجب أن تعلمى ان الأخت المؤمنة لا يتمكن اليأس من نفسها أبدا (وَلا تَيْئَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِنَّهُ لا يَيْئَسُ مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الكَافِرُونَ) [يوسف:87]

لأن اليأس مرض اذا أصاب النفوس فإنها تقف عاجزة عن ادراك العُلى لأن هذا المرض ألا وهو اليأس قد ينتج من ضعف الارادة ولين العزيمة التى تنهار معه النفس فى مواجهة أعباء ومشاكل الحياة التى لا تنتهى وحين يفشل الإنسان في موقف
أو مجموعة مواقف، فإنه يصاب باليأس الذي يكون بمثابة قيد ثقيل
يمنع صاحبه من حرية الحركة، فيمكث في مكانه غير قادر على التفكير الصحيح والعمل
لتغيير واقعه بسبب سيطرة اليأس على نفسه
أما عن الأسباب التى ذكرتيها فهى للأسف أسباب واهية لأننا هنا أسرة واحدة ليس بالكلام وفقط بل اننا أسرة واحدة نشعر بما يحدث لكل فرد فى هذه الأسرة حتى وان لم يتكلم لأننا نتحدث معا بلغة الصدق ونرى بعضنا بعين القلب ..ا
اختى الفاضلة : انكى تعرفينى جيدا فإننى دائم الصراحة ولا أحب غير الصراحة ..اننى مشفق لحالك ولما وصلتى اليه من اتجاه خاطىء فى تقدير الأمور والدخول فى دائرة ليس الخروج منها بالسهل ولا اليسير ..فبغض النظر عن السبب الذى جعلك تأخذى هذا القرار وتضحى بأخواتك وأخوانك من أعضاء المنتدى من أجل وهم سيطر عليكى فهذا أمر نحزن له ولا نرضاه لأخت لنا عشنا معها وتعايشنا معها وجعلناها أخت لنا بمعنى الكلمة وامتلأت قلوبنا حزنا عليها حقا عند قراءة خبر وفاتها كل الحزن وانقلب الحزن لدهشة واستغراب عندما شعرنا وتأكدنا أنها قد دخلت مرة اخرى وبإسم آخر ..
أختى الفاضلة
كثيرا مايخطىء الانسان ولكنه عندما يعترف بخطئه فهو يعلو فى نظر البعض ويسقط من نظر البعض الآخر وكنت أتمنى لأختى أن لا تقف مثل هذا الموقف ..
أختى الفاضلة أرجو أن تكون صراحتك واعترافك بخطئك لهو بداية لتصحيح أخطاء أخرى ربما تكون فى حياتك فإن كان هذا هو المقصود فأهلا بكى بيننا مرة أخرى وان كان المقصود غير ذلك فإختارى أنتى طريقا آخر ...!!
وبالنسبة لما حدث بينك وبين اختنا أمل فهذا أمر قد حدث ع الماسنجر بينكم كما تقولين وكان من الأفضل الرد عليه هناك مكان حدوثه لا هنا .. فليس هذا مكان طرح شتائم واتهامات وردود عليها ...لذا أطلب من الأستاذ أدمين حذف الجزء الخاص برد الأخت منى على الأخت أمل لأننا لا نقبل أى سب أو رد شتائم لعضو او عضوة غائبة أو رحلت عن المنتدى انطلاقا من احترامنا لجميع اعضاء المنتدى الكرام ويجب أن تكون مثل هذه الردود تكون فى اطار خاص بعيدا عن بساط المنتدى
أسأل الله تعالى لنا ولكى الهداية

منى

منى

تاريخ التسجيل 03/08/2010
سامحونى واعذرونى 2110

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 9:40 am

الاخوه الافاضل والاخوات
همس الفيثارة
فراشة الليل
بوسى
محمد على
استاذ ماجد
الاخ صالح
بشكركم على ذوقكم العالى وعلى سعة صدوركم
وانا ممكن كنت اسكت على الموضوع ولا اعيد فتحة مرة اخرى
ولكن من طبعى احب ان اصلح أخطائى ولا اترك بنفس شخص ما شئ فى صدره نحوى
انا كدة خلصت ذمتى واكون غير كاذبة او مخادعة او اشياء اخرى تناولها البعض عنى
وبشكركم جميعا وبشكر انكم اتحتو لى فرصة الرد والاختيار ايضا فى كونى اكون او لا اكون
منى

منى

تاريخ التسجيل 03/08/2010
سامحونى واعذرونى 2110

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 10:11 am

الاستاذ صالح ابو عمرو
اسمح لى ان ارد عليك ردا خاص بك شخصيا وان كنت من طبعط المصارحة انا ايضا من طبعى نفس الشئ وانت تعلم عنى الكثير من قبل ان نتقابل بمنتدى الكرنك وانا اعرفك شخصيا من خلال ابن النيل لعلك تتذكر تلك الايام وايضا تعمقت علاقتنا اكثر عندما اجتمعنا سويا بمنتدى الكرنك واتخذتك اخ فاضل لى وكنت اخذ برأيك فى امور كثيرة تخصنى شخصيا وتخص المنتدى ايضا
ولكن لى لوم عليك انك وان كنت تعلم بأن ملاك هى منى ولكن معاملة منى كانت تختلف اختلاف جذريا وكنت راغب فى تجريحها بكلمات كثيره لا اعلم مبررها وعلى العموم ان قرأت كلماتك فى ردك على عودتى وهى كالاتى :ـ
{أختى الفاضلة أرجو أن تكون صراحتك واعترافك بخطئك لهو بداية لتصحيح أخطاء أخرى ربما تكون فى حياتك فإن كان هذا هو المقصود فأهلا بكى بيننا مرة أخرى وان كان المقصود غير ذلك فإختارى أنتى طريقا آخر ...!!
وبالنسبة لما حدث بينك وبين اختنا أمل فهذا أمر قد حدث ع الماسنجر بينكم كما تقولين وكان من الأفضل الرد عليه هناك مكان حدوثه لا هنا .. فليس هذا مكان طرح شتائم واتهامات وردود عليها ...لذا أطلب من الأستاذ أدمين حذف الجزء الخاص برد الأخت منى على الأخت أمل لأننا لا نقبل أى سب أو رد شتائم لعضو او عضوة غائبة أو رحلت عن المنتدى انطلاقا من احترامنا لجميع اعضاء المنتدى الكرام ويجب أن تكون مثل هذه الردود تكون فى اطار خاص بعيدا عن بساط المنتدى
أسأل الله تعالى لنا ولكى الهداية}
احب ارد عليك شخصيا وانا ايضا اعلم من انت تماما ومن هو شخصك ومايدور بداخلك فى هذه اللحظة
يااخى الفاضل كل بنى أدم اخطاءه كثيرة ولااحد خالى من الوقوع بالاخطاء والشجاعة ان تعترف بخطئك وان لاتكرر الوقوع به وليس انك تخطئ و ترميه على عاتق شخصا اخرى للتهرب من المسألة
اما عن حياتى الشخصية لادخل للمنتدى فى الحديث عنها ايضا وليس معنى ان اعتبرتك اخ وتحدثت لك عن بعض من حياتى الخاصة انك تذكرها امام الجميع وانى حالى دائما انى كثيرة الوقوع بالاخطاء

اخى الفاضل انا لااحد يتحدث معى بهذا الاسلوب من قبل ولا اسمح لاحد ايضا ان يعاملنى بهذا الشكل وان كنت حزين لكم القرار فى محو عضويتى سواء كنت منى او ملاك او اذا رغبت بأغلاق المنتدى لعدم دخولى فأيضا لكم الحرية .
انا تنقلت بين منتديات عديدة واكتفى الان ان تكون خاتمتى بذلك المنتدى واللى بعتبر النهاية به مؤسفة للغاية ولكن الحياة تجارب وتعلمت الكثير والكثير ومازالت اتعلم ولكن سأبحث بمكان اكثر واقعية حتى لاانخدع فى البشر من مجرد كلمات تصدر من افواهم واحكم عليهم بدون الكشف عن افعالهم
بأكمل باقى اعتذارى للجميع ولااحد يغضب من طبيعتى لانى كدة وسأظل كدة حتى الاقى ربى وانا غير مزيفة او مخادعة . بشكركم واستودعكم الله
البشوشه

سامحونى واعذرونى Uoouo_11
البشوشه

عدد المساهمات عدد المساهمات : 653
الميلاد الميلاد : 18/09/1993
تاريخ التسجيل 11/06/2009
نقاط نقاط : 15227
العمر العمر : 31
الابراج الابراج : العذراء
سامحونى واعذرونى Tmyz

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/19/2010, 5:31 pm

سامحونى واعذرونى 606722
وحشتينى اوووووووووووووووووى
يا روح قلبى ونور عينى
انا فعلا كنت حاسة انها انتى
وزى ما بيقولو اللى بيحب حد بيحس بية
وانا لو قولت من هنا لبكرة مش حقدر اوصلك احساسى لما عرفت
ودى هدية عيد ميلادى منك خبر انك عاليا
انتى غالية اوى اوى اوى عندنا وحتفضلى غاليه

سامحونى واعذرونى 1
وحمدلله على سلامتك ورجوعك ليا ومحدش يقدر يزعلك وانا موجودة ووراكى رجالة

سامحونى واعذرونى 58900126ih6

همس القيثارة

همس القيثارة

تاريخ التسجيل 20/08/2010

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/20/2010, 2:44 am

بصي يا مني شكلك راجع وفاتحة النار علي ناس كتير انتي اسلوبك جامد بس يا ريت الموضوع يكون اهدي من كده خلاص يا جماعة
اللي فات مات
ياريت ترجعوا اصدقاء ولو من بعيد لبعيد وصباح الخير يا جاري انت في حالك وانا في حالي
والله الموفق

سامحونى واعذرونى 771349
صالح حجاج

سامحونى واعذرونى Oou_uo11
صالح حجاج

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1025
تاريخ التسجيل 24/05/2009
نقاط نقاط : 16867
سامحونى واعذرونى 8b9fdb10

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/20/2010, 6:41 am

للأسف لقد وصلت رسالتى اليكى خطأ !!!! فأنا لم اتطرق لأى أمور أو اخطاء شخصية ولا علاقة لكلامى لأى أمور شخصية لكى بدليل قولى (لتصحيح أخطاء أخرى ربما تكون فى حياتك ) , ولكن كلامى هنا ليس له سوى معنى أنا أردته ألا وهو ان الانسان لا يتجزأ فمن كانت صفاته الشدة فهو شديد فى معظم أموره ومن كانت صفاته اللين فهو بطبعه لين فى الكثير من مشاكله كذلك من وقعت فى مثل هذا الخطأ ألا وهو الكذب على أخواتها وأخوانها فمن حق الأخ أن يعاتب أخته كما رأى ووقع عليه مقدار خطؤها لأنه هو الذى وقع عليه تأثير خطؤها وليس أنتى ..كما أن لكل انسان منا عقله وتفكيره الذى يحدد مدى وحجم الخطأ الواقع !!
انكى أخطاتى وتركتى الموضوع فى أيدينا فمن حقى ان أرد بما فى داخلى وليس للعلاقات الشخصية بيننا نصيب فى ردى عليكى لأن من الطبيعى أن يتكرر التصرف أو الفكر فى مواقف أخرى ..فأكرر لكى اننى لم أقصد أو أتطرق الى اى أمور خاصة بكى وعليكى ان تعيدى قراءة كلامى ربما يتضح لكى ما أقول ..أما عن شخصى وما يدور فى عقلى وماتعلميه عنى فكنت أتمنى ان أسمع منك ويعرف أعضاء المنتدى مايدور فى عقلى ..!!!؟
أختى الفاضلة عاليا
اننى أعرفك جيدا وأعرف شخصك جدا ومايدور فيه الآن وأقول لكى وللجميع انكى انسانه محترمة وفاضلة جدا ولكن لايخلو الانسان من الأخطاء ... فإن كنت انا تعديت حدودى فى نصحك وارشادك فمن حقك مراجعتى ورفض نصيحتى ...ولكن لا أعرف لماذا وصفتى نفسك بالدمية تًرمى هنا وهناك ...أكرر لكى انت أختى وهذا حقى عند أختى ... أما عن حزنى على اختى الجزائرية أمل ( أم الياس ) فبالطبع أنا حزين على اختى أمل لأنها كانت نعم الأخت ولم تزل ادارة المنتدى متمثلة فى الأستاذ أدمين أن أرسلت لها وللأخ عصام التهنئة فى المناسبات آخرها فى شهر رمضان المنصرم وبها تجديد الدعوة للعودة الى أسرتهما منتدى الكرنك فنحن ولله الحمد والمِنه لاننسى أخواننا وأخواتنا ...فهى اختى فى الله كما أنتى اختى ولو اختلف الوضع وكانت هى مكانك لنصحتها ونهيتها كما أفعل معكى....أكرر هى اختى ياعاليا وليست صديقتى !!!!
أختى الفاضلة
لقد وضّحتى لى ولأخوانك وأخواتك أعضاء المنتدى السبب الذى جعلك تفعلين مافعلتى وكذلك السبب الذى جعلك ترجعين وتعترفين بخطئك فشكرا لكى لشجاعتك وشكرا لكى لصراحتك وصدقك ...
ولتعلمى أننا لا نغلق المنتدى ولا نمحو عضوية أخت فاضلة نحترمها ونقدرها ..
والله من وراء القصد وهو يهدى السبيل .

.
منى

منى

تاريخ التسجيل 03/08/2010
سامحونى واعذرونى 2110

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/20/2010, 9:25 am

البشوشه كتب:
سامحونى واعذرونى 606722
وحشتينى اوووووووووووووووووى
يا روح قلبى ونور عينى
انا فعلا كنت حاسة انها انتى
وزى ما بيقولو اللى بيحب حد بيحس بية
وانا لو قولت من هنا لبكرة مش حقدر اوصلك احساسى لما عرفت
ودى هدية عيد ميلادى منك خبر انك عاليا
انتى غالية اوى اوى اوى عندنا وحتفضلى غاليه

سامحونى واعذرونى 1
وحمدلله على سلامتك ورجوعك ليا ومحدش يقدر يزعلك وانا موجودة ووراكى رجالة

سامحونى واعذرونى 58900126ih6

شكرا لكى يابشوشة وكل سنة وانت طيبة وربنا يبعد عنك اهل الظلم والظالمين واصحاب النفوس اللى تعيشك فى يأس ويجعل كل ايامك سعادة دايما يارب

متخفيش عليه انا بعرف اقف لاى حد وخاصة اللى يحب يتناصح عليه ويظهر عضلاتة
انا برضة عندى عضل وبعرف اضرب كويس بس ضرب صحيح مش تحت الحزام علشان مش من طبعى الاذية او الغدر واكيد ورايا ستات مش رجاله اوعى تنسى اننا ستات ولنا زى مالهم احنا مش قليلين او ضعاف زى مابيدور فى اذهانهم ومعرفوين ومذكورين بالقران إن كيدهن عظيم
منى

منى

تاريخ التسجيل 03/08/2010
سامحونى واعذرونى 2110

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/20/2010, 9:35 am

همس القيثارة كتب:
بصي يا مني شكلك راجع وفاتحة النار علي ناس كتير انتي اسلوبك جامد بس يا ريت الموضوع يكون اهدي من كده خلاص يا جماعة
اللي فات مات
ياريت ترجعوا اصدقاء ولو من بعيد لبعيد وصباح الخير يا جاري انت في حالك وانا في حالي
والله الموفق

سامحونى واعذرونى 771349

انا لا معايا اسلحة والا قنابل زى ماحضرتك متصور
كل الحكاية واللى استغربت منها ان النفوس بتتغير بسرعة وفى زمن قياسى وانا عايشة لسة فى زمن يختلف عن ازمنة الناس
صدقنى يااستاذ همس الصداقة عمرها ماترجع الا لو النفوس تصافت وده لما تكون مبنيه على المواجهة والمصارحة واللوم والعتاب واذابة الشوائب اللى فى قلوبنا غير كدة لاتعتبر صداقة او اخوه وتبقى علاقة رسمية وكأنك بتتعامل مع انسان غريب مر فى حياتك مر الكرام ولاتعتبره يمثل لك شئ ايضا بمروره اما حكاية انت فى حالك وانا فى حالى ده لما يكون مجتمع مفروض عليك ولازم تتعايش معه ولكن مجتمع زى مجتمع المنتديات وخاصة اذا كان عدده صغير ومن اختيارك اولا واخيرا فصعب تحقيق المقوله به ويبقى قلته احسن
منى

منى

تاريخ التسجيل 03/08/2010
سامحونى واعذرونى 2110

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/20/2010, 10:01 am

صالح حجاج كتب:

للأسف لقد وصلت رسالتى اليكى خطأ !!!! فأنا لم اتطرق لأى أمور أو اخطاء شخصية ولا علاقة لكلامى لأى أمور شخصية لكى بدليل قولى (لتصحيح أخطاء أخرى ربما تكون فى حياتك ) , ولكن كلامى هنا ليس له سوى معنى أنا أردته ألا وهو ان الانسان لا يتجزأ فمن كانت صفاته الشدة فهو شديد فى معظم أموره ومن كانت صفاته اللين فهو بطبعه لين فى الكثير من مشاكله كذلك من وقعت فى مثل هذا الخطأ ألا وهو الكذب على أخواتها وأخوانها فمن حق الأخ أن يعاتب أخته كما رأى ووقع عليه مقدار خطؤها لأنه هو الذى وقع عليه تأثير خطؤها وليس أنتى ..كما أن لكل انسان منا عقله وتفكيره الذى يحدد مدى وحجم الخطأ الواقع !!
انكى أخطاتى وتركتى الموضوع فى أيدينا فمن حقى ان أرد بما فى داخلى وليس للعلاقات الشخصية بيننا نصيب فى ردى عليكى لأن من الطبيعى أن يتكرر التصرف أو الفكر فى مواقف أخرى ..فأكرر لكى اننى لم أقصد أو أتطرق الى اى أمور خاصة بكى وعليكى ان تعيدى قراءة كلامى ربما يتضح لكى ما أقول ..أما عن شخصى وما يدور فى عقلى وماتعلميه عنى فكنت أتمنى ان أسمع منك ويعرف أعضاء المنتدى مايدور فى عقلى ..!!!؟
أختى الفاضلة عاليا
اننى أعرفك جيدا وأعرف شخصك جدا ومايدور فيه الآن وأقول لكى وللجميع انكى انسانه محترمة وفاضلة جدا ولكن لايخلو الانسان من الأخطاء ... فإن كنت انا تعديت حدودى فى نصحك وارشادك فمن حقك مراجعتى ورفض نصيحتى ...ولكن لا أعرف لماذا وصفتى نفسك بالدمية تًرمى هنا وهناك ...أكرر لكى انت أختى وهذا حقى عند أختى ... أما عن حزنى على اختى الجزائرية أمل ( أم الياس ) فبالطبع أنا حزين على اختى أمل لأنها كانت نعم الأخت ولم تزل ادارة المنتدى متمثلة فى الأستاذ أدمين أن أرسلت لها وللأخ عصام التهنئة فى المناسبات آخرها فى شهر رمضان المنصرم وبها تجديد الدعوة للعودة الى أسرتهما منتدى الكرنك فنحن ولله الحمد والمِنه لاننسى أخواننا وأخواتنا ...فهى اختى فى الله كما أنتى اختى ولو اختلف الوضع وكانت هى مكانك لنصحتها ونهيتها كما أفعل معكى....أكرر هى اختى ياعاليا وليست صديقتى !!!!
أختى الفاضلة
لقد وضّحتى لى ولأخوانك وأخواتك أعضاء المنتدى السبب الذى جعلك تفعلين مافعلتى وكذلك السبب الذى جعلك ترجعين وتعترفين بخطئك فشكرا لكى لشجاعتك وشكرا لكى لصراحتك وصدقك ...
ولتعلمى أننا لا نغلق المنتدى ولا نمحو عضوية أخت فاضلة نحترمها ونقدرها ..
والله من وراء القصد وهو يهدى السبيل .

.

استاذ صالح
انا كنت فعلا محتاجة لمراجعة كلامك من البادية الى النهاية
واحب اقولك انا مؤمنة بقضاء الله وقدرة وان الايمان بالله ليس مجرد كلمات وانما افعال
وكل شخص بيمر بحياتة لحظات ضعف قد يصل الى اعلى مراحل اليأس ويمكن ان تؤدى به الى ازهاق روحه ولكن المؤمن بالله هو من يتخطى كل الامور ويرجع الى الله واكيد ربنا بيكون بجانبة
اما عن اخطاءنا بحياتنا البشر بصفة عامة حياتها مليئة ومكدسة بالاخطاء ولااحد يقول عكس ذلك والا يكون كاذب ويخادع نفسة قبل خداع الاخرين انا فى حياتى اخطاء وانت فى حياتك اخطاء ده حتى الرسل والانبياء فى حياتهم اخطاء المهم هو تصحيح الخطأ واستغفار الخالق والرجوع له وطلب المغفرة منه عن اخطاءه
وايضا من طبع الانسان اللجوء الى الكذب فى بعض امور حياته ولا احد ينكر انه كذب والا حيكون كاذب فعلا الكذب احيانا بيكون وسيلة للراحة لك ولغيرك وان كنت استخدمت هذه الوسيلة ربنا يعلم ماهى اسبابها وغير مطالبه بذكرها لانها تخصنى شخصيا وعندما وجدت انها لمبرر منها اوان الامور لاتستحق تواجدها كشفت عنها وانا بمنتهى الشجاعة ومتحملة لاى رد فعل ممكن ان يكون.
بشكرك على نصائحك الغالية وحبقى اخذ بها مستقبلا وكمان بشكرك على احترمك وتقديرك لى وان كان ايضا ابادلك نفس الشعور من البدايات وانت تعلم ذلك .
اما عن حزنك على الاخت امل وعن ابتعادها عن اسرة المنتدى فأنا بشاركك فى طلب عودتها مره اخرى وارجومنك طلب خاصة ان تكثر من نصاءحها هى ايضا لانها تحتاح منك ذلك الجهد
وتنهيها هى ايضا فى الوقوع فى الاخطاء والتعرض للغير كما قدمت لى النصيحة من قبل
بشكرك ياااستاذ صالح على مدخلتك وعلى ترحيبك بوجودى بالمنتدى وان شاء الله يدوم المعروف والكلمة الطيبة بيننا
همس القيثارة

همس القيثارة

تاريخ التسجيل 20/08/2010

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/21/2010, 3:51 am

بصي يا مني انا مش قصدي انك معاكي لا اسلحة ولا قنابل ولا حاجة من دي خالص انتي كل الموضوع عملتي زي بقالي فترة بعاتب في ناس كتير وبصارحهم بعيوبهم وبصفي علاقاتي بيهم او بعمقها اكتر بالصراحة وتصليح افعالهم ، حتي اول يوم رجعت الكلية بقيت مضايق من الناس كلها صحابي واخواتي وكل النس

بجد الحياة تتلاعب بالانسان فيجب علينا نحن التلاعب بها بذلك تكون وتستمر الحياة

سامحونى واعذرونى 771349
عزب2

سامحونى واعذرونى Uooo_o10
عزب2

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1048
تاريخ التسجيل 15/05/2009
نقاط نقاط : 17589

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/21/2010, 4:02 am

اهلا بيكى يا مين بقى حقول يامن لعبتى بمشاعرنا واحاسيسنا
عموما كلام اخى صالح كان فيه الرد المتكامل فلن ازيذ عليه شيئ لانى مؤيد له
اهلا بيكى وفى بيتك ووسط اخواتك فلن اطيل عليكم لانى فى قمة التعب والارهاق
سلام عليكم
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1964
تاريخ التسجيل 16/05/2009
نقاط نقاط : 21019
العمل/الترفيه : 00000

سامحونى واعذرونى Empty
مُساهمةموضوع: رد: سامحونى واعذرونى   سامحونى واعذرونى Empty9/21/2010, 9:19 am

عزب2 كتب:
اهلا بيكى يا مين بقى حقول يامن لعبتى بمشاعرنا واحاسيسنا
عموما كلام اخى صالح كان فيه الرد المتكامل فلن ازيذ عليه شيئ لانى مؤيد له
اهلا بيكى وفى بيتك ووسط اخواتك فلن اطيل عليكم لانى فى قمة التعب والارهاق
سلام عليكم

اهلا بك يااخ عزب
والف سلامة عليك
معلش برضة لعبة الاحاسيس والمشاعر لها ناسها ووبتكمل فيها من غير ماتنظر اذا كانت جرحت احد ام لا وانا رفضت اللعبة لانها لعبة باردة وسخيفة واول من تأذى منها اكون انا ولااحد غيرى هو ماكره نفسة من فعلها وعلمت ان التضحية لاتكون الا لمن يستحقها
وانا كمان مش حطيل على احد لان الموضوع لايستحق فتحة او الكلام فيه!

سامحونى واعذرونى
صفحة 1 من اصل 1