الـكــــــــــرنك 1000
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الـكــــــــــرنك 1000

الدين , الحياه , برامج كمبيوتر والانترنت , كتب علميه و بحوث , اكواد , اشهار ,رعب , جن ,عفاريت

الرئيسيةالتسجيلدخول
الرئيسية
i_icon17.gifالتسجيل
فقدت كلمة المرور
أكتب شكواك هنا
الرئيسيةالتسجيل المصحف مباشر سماع وقرأه للكمبيوتر المكتبه العلميه لمطبخ والمعجنات والحلويات و الموضه
منتدى قصص الجن المدونة الدردشة مركز الرفعالطب الحديث والاعشاب والاكتشافات العلميه
https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gifأخر زياره للكرنك1000https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gif1/1/1970

أعرف شخصيتك من لون عيونك

amel
عزب2
ملاك الرحمه
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الرحمه

أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Uoou_u10
ملاك الرحمه

أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Uouuuo10
الدوله الدوله : مصر
الجنس الجنس : انثى
عدد المساهمات عدد المساهمات : 1964
تاريخ التسجيل 16/05/2009
نقاط نقاط : 21019
العمل/الترفيه : 00000

أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/19/2009, 12:58 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

العيون الخضراء ::

تدلّ على أن أصحابها ذوي شخصية قوية، ويمتازون بقوة الإرادة والعاطفة وصلابة الرأي، يحبون مساعدة الغير إلى أقصى الدرجات، لكنهم في بعض الأحيان أنانيون، وهذه الأنانية نابعة من ثقتهم الزائدة بأنفسهم، لكن أهم ما يميز أصحاب العيون الخضراء أنهم عاطفيون للغاية ويتمتعون بالكمّ الهائل من الحنان.

العيون الزرقاء ::

تعطي صاحبها نظرة عميقة، فيبحر الناظر إليها بشخصية صاحبها، الذي يكون حساساً جداً فيعامل الغير برقة وشفافية، ويفرض نفسه ورأيه على الآخرين بخفة شديدة، كما أن أصحاب هذه العيون يمتازون بالجرأة والإقدام لكنهم نرجسيون بعض الشيء وخصوصاً في الأمور التي تتعلّق بأغراضهم الخاصة. ومعظم أصحاب العيون الزرقاء عندهم حس فني ملموس.

العيون السود ::

أصحاب هذه العيون هم أناس حالمون يعيشون أجواء الشِعِر، كما أنهم أناس أسخياء وكرماء للغاية، يساندون الغير حتى على حساب أنفسهم، لكنهم يتمتعون بشخصية قوية. الغيرة ترافقهم باستمرار ومشاعرهم الرقيقة تجعلهم «أرضاً خصبة« للأصحاب. فهم إجتماعيون للغاية، لكن في حال انزعاجهم من أمر يفقدون السيطرة على أنفسهم.

العيون البنية ::

هي رمز الحنان والعطف، وكلما مالت العيون إلى اللون البني الغامق دلّت على أن صاحبها يتمتع بحنية أكبر وبعطف شديد على الغير. أصحاب العيون البنية بالإجمال لا يكترثون للمظاهر الخارجية، يحصلون على ما يريدون بهدوء لأنهم لبقون للغاية ولا يعرفون معنى العصبية. ومن جهة أخرى هم أناس حالمون يعيشون في عالم من التأمّل ويسعون إلى الهدوء النفسي والإستقرار.

العيون الرمادية ::

أصحاب هذه العيون هم على نوعين، إمّا يتمتعون بشخصية هادئة ونفس مطمئنة وسخية، وإما يتمتعون بشخصية عصبية وثائرة. وهم يبحثون بشكل دائم عن الهدوء لكن نادراً ما يجدونه. كما أن طابعهم عنيف وميّالون إلى القسوة.

العيون العسلية ::

رغم القلب الطيب الذي يتمتعون به، فهم أناس غير صريحين مع أنفسهم كما مع غيرهم، يبحثون بشكل دائم عن الصحبة لكنهم يلفّون ويدورون كما لو أن هم في دوّامة. ويعتمد أصحاب هذه العيون على أنفسهم منذ الصغر فلا يحبّون الإتكال على الغير أبداً

عدل سابقا من قبل عاليا في 6/27/2009, 10:46 am عدل 1 مرات

كاتب الموضوعرسالة
ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/25/2009, 9:12 am

amel كتب:
عاليا كتب:

صباح الخير ياامول

اخبارك ايه بعد الماتش اللى ينقط بتاع امبارح والا بلاش احسن ماصدقت انسى

بصى ياقمر انا معاكى دلوقتى الكل بيغير من لون عيبنة بالعدسات بس بيبقى بيان جدا وعاملين زى القططط هههههه مش انا وعلى العموم انا احترمت نفسى ولما بخرج بكون لابسة النظارة الشمسية وكلام فى سرك مش بمزاجى اوامر سى السيد ههههههه وطبعا لازم ننفذ علشان نبقى من اهل الجنة

شكرا ياامول على وجودك معايا ويارب على طول وبجد حفتقدك فترة السفر مش عارفة مين حيناكف معايا ربنا يخليكى ليه يارب

صباح الانواااااار
و الله انتي كمان حتوحشينا كتير بس عزائي انك في وسط اهلك اللي بقالك فترة طويلة محرومة منهم و اكيد حتكوني مبسوطة ارتاحي كويس و اعمليلك شحن كبير من المشاعر الايجابية عشان ترجعيلنا زي البومب ههههههه ..متنسيش تسلميلي عليهم..مودتي...

صباح الفل ياقمر
ميرسى لك ياامول على مشاعرك الحلوة وبجد مشاعرى الايجابية بتكون وانتم معايا وان كان عليه السفر فى حد ذاته لايمثل لى اى معنى ايه يعنى ذهابك لوطنك ولا يوجد به الاهل يلا هى دى سنه الحياة تسلمى لى يارب وخلى بالك من نفسك وبيتك على فكرة انا مسافرة بعد10 ايام يعنى 8/7 ان شاء الله حتوحشنى
عزب2

أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Uooo_o10
عزب2

الجنس الجنس : ذكر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 1048
تاريخ التسجيل 15/05/2009
نقاط نقاط : 17589

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/26/2009, 5:20 pm

اختى عاليا
طالما منتظره مشاركتى
موضوعك جميل قوى بجمال عيون الاعضاء والمشرفين
اما بالنسبه لى انا نفسى محتار فى لونهم هههههههههه
اصلى اسكندرانى على اسمعلاوى
عموما اللون عندى مش ثابت بيتغير حسب المزاج والاضاءه بجد
ياريت اكون عرفت اجاوب
سلام بقى
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/27/2009, 10:54 am

عزب2 كتب:
اختى عاليا
طالما منتظره مشاركتى
موضوعك جميل قوى بجمال عيون الاعضاء والمشرفين
اما بالنسبه لى انا نفسى محتار فى لونهم هههههههههه
اصلى اسكندرانى على اسمعلاوى
عموما اللون عندى مش ثابت بيتغير حسب المزاج والاضاءه بجد
ياريت اكون عرفت اجاوب
سلام بقى
طبعا انا منظرة مشاركتك من زمان انت وباقى الاعضاء
هههههههههه
الجواب باين من عنوانة طلعت قط انت كمان زى اختك علشان امول ترحمنى
بص لوانت اسمعلاوى يبقى عينك عسلى ولو اسكندرانى يبقى خضراء او زرقة
يبقى انت عسلى فى اخضر او ازرق بس مش عارفة حاسة انها خضراء
ولما تكون الاضاءة عادية بتكون خضراء ولكن مع تعرضها للضوء بتكون عسلى فى اخضر فاتح وبتاخذ فى شكل حلقات متدخلة عسلى مع اخضر لو تحليلى صح قول ولو لا قول لونك انت علشان نعرف شخصيتك
منتظرة ردك
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/28/2009, 4:56 pm

السلام عليكم

موضوع شيق اخت عاليا بالرغم من انه ليس مقياس للشخصية لكنه فعلا ممتع

طيب ممكن تحددي لون عيوني من شخصيتي و اكيد حرحب بتحليلك او من اي احد الاعضاء:lol!: الا امولة لانها تعرفني
في انتظار ردكم
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/28/2009, 5:48 pm

ياسمينة كتب:
السلام عليكم

موضوع شيق اخت عاليا بالرغم من انه ليس مقياس للشخصية لكنه فعلا ممتع

طيب ممكن تحددي لون عيوني من شخصيتي و اكيد حرحب بتحليلك او من اي احد الاعضاء:lol!: الا امولة لانها تعرفني
في انتظار ردكم
ازيك ياجاسمين نورتينى بتشريفك للموضوع
الموضوع كله لعب فى لعب بس حقيقى فى حاجات كتيرة انا عن نفسى متواجدة فيه ومافيش مشكله لو انتى كمان دخلتى معانا اللعبة ونبقى عرفنا لون عيونك كمان هههههه
بصى انا مش بعرفك عن قرب علشان احدد شخصيتك واكتب اى حاجة وابقى ظلمتك بس لو عايزة اقولك مافيش مانع
انا حاسة ان عيونك عسلى او بنى بس برضة بقولك انا ماعرفش شخصيتك عن قرب وتعاملاتى معاكى قليلة بس لو مش كدة قولى انتى واحنا ننزل التحليل على طول
منتظرة ردك
شرفتينى ياجاسمين وميرسى ليكى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/29/2009, 2:03 am

لا الشاطرة او الشاطر اللي يقدر يحدد كويس
و احنا اصلا نحدد الشخصيات من خلال الكتابات هذا امر مفرووغ منه

منتظرة تحليلكم يا محللات و محللي الشخصيات هههههههه

و اشكركي عاليا على المحاولة
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/29/2009, 9:34 am

ياسمينة كتب:
لا الشاطرة او الشاطر اللي يقدر يحدد كويس
و احنا اصلا نحدد الشخصيات من خلال الكتابات هذا امر مفرووغ منه

منتظرة تحليلكم يا محللات و محللي الشخصيات هههههههه

و اشكركي عاليا على المحاولة

اتسخرى منى يافتاه هههههههه هزار احسن تتقلب نكد
بصى ياجاسمين بجد انا ممكن اخمن يعنى انا عارفة معظم اهل المغرب العربى شكل ملامحهم ايه وممكن اضربها وتتطلع صح بس احنا كلنا قولنا لون عيونا والا انتى مكسوفة
ماتخفيش مش حعكسك هههه
انا بحب اعاكس بحاجات تانيه ههههه
وخلاص انا حسبها مفتوحة لباقى الاعضاء لو انتى حابةا كدة
ومستنية حد يقولنا عيون جاسمين شكلها ايه
تحياتى ...لكى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/29/2009, 4:14 pm

حجاوبك يا ستي انتي في اجابتك السابقة كنتي نص نص

و لا مكسوفة و لا حاجة هو انا اجي جنب العيون الملونة يا ام احلى عيون؟؟؟؟؟؟؟؟ما شاء الله تبارك الله

دا انتي اللي تتعاكسي يا جميل

بصي يا ستي ادي اوصاف لون عيوني
اقتباس :

هي رمز الحنان والعطف، وكلما مالت العيون إلى اللون البني الغامق دلّت على أن صاحبها يتمتع بحنية أكبر وبعطف شديد على الغير. أصحاب العيون البنية بالإجمال لا يكترثون للمظاهر الخارجية، يحصلون على ما يريدون بهدوء لأنهم لبقون للغاية ولا يعرفون معنى العصبية. ومن جهة أخرى هم أناس حالمون يعيشون في عالم من التأمّل ويسعون إلى الهدوء النفسي والإستقرار.
تحياتي ليكي و للكل:afro:

ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/29/2009, 5:47 pm

ياسمينة كتب:
حجاوبك يا ستي انتي في اجابتك السابقة كنتي نص نص

و لا مكسوفة و لا حاجة هو انا اجي جنب العيون الملونة يا ام احلى عيون؟؟؟؟؟؟؟؟ما شاء الله تبارك الله

دا انتي اللي تتعاكسي يا جميل

بصي يا ستي ادي اوصاف لون عيوني
اقتباس :

تحياتي ليكي و للكل:afro:

ههههههههههه
شفتى ياجاسمين انا قلت لكى من الاول حاجة منهم يعنى مش بعيد برضة عن الحقيقة
بجد عيونك جميلة وصفاتها كتير حلوة واكيد لو كان تعاملتنا مع بعض كتير كنت عرفتك من الاول بس ان شاء ملحوقة ونكون قريبين من بعض اكتر وعلى فكرة انا بحب العيون البنى والعسلى جدا فعلا بيكون فيهم دفء وحنان
يلا بقى مش حتسلمى من معاكساتى
ميرسى ياقمر وتحياتى لكى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty6/29/2009, 11:22 pm

عاكسي براحتك يا قمر

ربنا يخليكي و ان شاء الله الايام تقرب ما بينا اكتر و اكتر
amel

أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Oou_uu10
amel

الدوله الدوله : الجزائر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 516
تاريخ التسجيل 17/05/2009
نقاط نقاط : 14115

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/3/2009, 5:16 pm

يا مساء العيون المختلفة الالوان

تعرفي يا ياسمين كنت حفضحك ههههههههههه بس الحمد لله ان عاليا حللت صح و انتي كملتي الباقي ..طيب انا لزمتي ايه دي الوقت؟؟ فاضل حاجة حابين تعرفوها على ياسمين؟؟..اكيد اه يلا مساء الفضايح عالمباشر...انا حقولكم حاجة صغيرة بس عن ياسمين..بصو بقى دي صحبتي و انا اكتر واحدة معاشراها و عارفاها ..باختصار عندها جمال اوروبي صدقوني ..ههههههههههههههههههه فضحتك بس عارفة انك مش حتزعلي هم شافو حاجة خليهم يتخيلو...

خلصنا من ياسمين ....نرجع للامير عزب....يا سيدي من الاول قلتلك ان لون عيونك بياخذ لون المنتدى..يعني زي عاليا قط بس ب 7 الوان هههههههههههههههه...بس التحليل صعب شوي..و اللي انا متاكدة منه انك طيب جدا و ممكن تتنازل عن حقك في سبيل انك ترضي ناس تانية...ده يمكن اهم شيء ايجابي..السلبي بقى متهيالي عصبي شوية بس مش دايما و يمكن مزاجي..صح؟؟ ولا طلعت غلطانة...

هو فين عصام ..انت مخبي عيونك ليه يا سي السيد؟؟ متيجي تنظم لينا و تفضفض هههههههههههههههههههههه

تحياتي ليكم جميعا و انتو اكيد عارفيني بحب اهزر معاكم يا اهلي...
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/4/2009, 10:05 am

amel كتب:
يا مساء العيون المختلفة الالوان

تعرفي يا ياسمين كنت حفضحك ههههههههههه بس الحمد لله ان عاليا حللت صح و انتي كملتي الباقي ..طيب انا لزمتي ايه دي الوقت؟؟ فاضل حاجة حابين تعرفوها على ياسمين؟؟..اكيد اه يلا مساء الفضايح عالمباشر...انا حقولكم حاجة صغيرة بس عن ياسمين..بصو بقى دي صحبتي و انا اكتر واحدة معاشراها و عارفاها ..باختصار عندها جمال اوروبي صدقوني ..ههههههههههههههههههه فضحتك بس عارفة انك مش حتزعلي هم شافو حاجة خليهم يتخيلو...

خلصنا من ياسمين ....نرجع للامير عزب....يا سيدي من الاول قلتلك ان لون عيونك بياخذ لون المنتدى..يعني زي عاليا قط بس ب 7 الوان هههههههههههههههه...بس التحليل صعب شوي..و اللي انا متاكدة منه انك طيب جدا و ممكن تتنازل عن حقك في سبيل انك ترضي ناس تانية...ده يمكن اهم شيء ايجابي..السلبي بقى متهيالي عصبي شوية بس مش دايما و يمكن مزاجي..صح؟؟ ولا طلعت غلطانة...

هو فين عصام ..انت مخبي عيونك ليه يا سي السيد؟؟ متيجي تنظم لينا و تفضفض هههههههههههههههههههههه

تحياتي ليكم جميعا و انتو اكيد عارفيني بحب اهزر معاكم يا اهلي...

صباح الفل والجاسمين ياام عتريس
ايه بابت الفضايح دى على الصبح دى انتى رويتر الحمد الله انك ماشفتيش صورتى كان زمانى على الفيس بوك
بس ايه الجمال ده ياجاسمين انتى كمان طلعتى اوربى اكيد جمال فرنساوى ماشاء الله بصراحة احلى جمال بيكون الفرنساوى والايطالى مش قلت لكى حعكسك
وانتى ياامول عندك القمر الاوربى دة ولسه بدورى على صور لحد تانى علشان تتوحمى جاتك خيبة
يلا عايزين بابينو امور زى جاسمين كدة وتقمنا بالسلامة
تحياتى ياقمر
amel

amel

تاريخ التسجيل 17/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/4/2009, 4:18 pm

عاليا كتب:
eصباح الفل والجاسمين ياام عتريس
ايه بابت الفضايح دى على الصبح دى انتى رويتر الحمد الله انك ماشفتيش صورتى كان زمانى على الفيس بوك
بس ايه الجمال ده ياجاسمين انتى كمان طلعتى اوربى اكيد جمال فرنساوى ماشاء الله بصراحة احلى جمال بيكون الفرنساوى والايطالى مش قلت لكى حعكسك
وانتى ياامول عندك القمر الاوربى دة ولسه بدورى على صور لحد تانى علشان تتوحمى جاتك خيبة
تحياتى ياقمر
هههههههههههههه فضايح ايه يا ستي هو انتو شفتو حاجة ده كله كلام و اتخيلو بقى...و بصراحة انا عارفة ان ياسمين مش حتزعل عشان كده تماديت شوية...
اسكتي مش انا نسيت اقولك ان ياسمين شبه ابن اختي الخالق الناطق سبحان الله صدقيني ساعات كتير كنت بقولها انها هي مامته لكثر الشبه ما بينهم ...يا ستي انا عايزة عيونك انتي و عزب فهمتيني اما الحاجات التانية فانا حسمتها ههههههههههههههههه...ربنا يخليك يا مامت عتريس التانية...
صالح حجاج

أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Oou_uo11
صالح حجاج

الجنس الجنس : ذكر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 1025
تاريخ التسجيل 24/05/2009
نقاط نقاط : 16867
أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 8b9fdb10

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/5/2009, 3:45 pm

مساء الأنوار على الشخصيات اللى بتتحلل من لون عيونها

موضوعك جميل جدا ياعاليا بس ياترى حتعتمدى على لون العيون بس فى تحليل الأعضاء ولا فى

بعد كده حاجة تانية حتتطلبيها ؟؟ههههههه

وبعدين أنا شايف فى الموضوع انك كنت فى الأول انتى اللى بتحللى الأعضاء من لون عيونهم

دلوقتى أنا شايف أمل طايحة شمال ويمين فى التحليل ههههههه بهدى النفوس مش كده ؟؟

على العموم أنا لون عينى ياستى بنى يميل الى البنى الغامق

فى انتظار تحليلك وتحليل أمل ههههههههه

تحياتى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/5/2009, 4:55 pm

اقتباس :
تحياتى ياقمر

يا بنتي يا عاليا حتعاكسي ايه؟؟؟؟

شفتي امل عملت فيا مقلب انما ايه زي الفل

قعدت تمدح فيا و تمدح و انتي خدتي على كلامها بس مرسي ليكي كتير ولو ان امل بتبالغ عشان هي بتحبني بس
لكن ساعة الجد عايزو عتريس يطلعلك انتي او الشيخ عزب بلدياتي

يا دي المدح ولا بلاش يا امل:shock: :shock: :(

و عن ابن اختها ليا الشرف يكون شبهي او اكون شبهو واكون امو بالشبه هههه جديدة دي مش كدا؟:lol!:

و عقبال ما يحللوك انت كمان يا بو الصلح يا بو العيون البني قول خير اللهم اجعلو خير:flower:
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/5/2009, 5:45 pm

amel كتب:
عاليا كتب:
eصباح الفل والجاسمين ياام عتريس
تحياتى ياقمر
هههههههههههههه فضايح ايه يا ستي هو انتو شفتو حاجة ده كله كلام و اتخيلو بقى...و بصراحة انا عارفة ان ياسمين مش حتزعل عشان كده تماديت شوية...
اسكتي مش انا نسيت اقولك ان ياسمين شبه ابن اختي الخالق الناطق سبحان الله صدقيني ساعات كتير كنت بقولها انها هي مامته لكثر الشبه ما بينهم ...يا ستي انا عايزة عيونك انتي و عزب فهمتيني اما الحاجات التانية فانا حسمتها ههههههههههههههههه...ربنا يخليك يا مامت عتريس التانية...

ماشاء الله يعنى كمان اختك عندها بيبى شكل جاسمين شكلك ياجاسمين قريبة من اسره امل اوى والكل بيتوحم عليكى طيب ياامول بس ليه عايزة تخرجى عن النطاق المحلى وتتوحمى على النظام الدولى مش تخليكى وطنيه برضه ههههه
خلاص انتى اتوحمتى على الشيخ عزب بلدياتكم مافيش مشكلة خالص المهم بس يطلع النونو زيه
تحياتى ياقمر
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/5/2009, 5:54 pm

ياسمينة كتب:
اقتباس :
تحياتى ياقمر

يا بنتي يا عاليا حتعاكسي ايه؟؟؟؟

شفتي امل عملت فيا مقلب انما ايه زي الفل

قعدت تمدح فيا و تمدح و انتي خدتي على كلامها بس مرسي ليكي كتير ولو ان امل بتبالغ عشان هي بتحبني بس
لكن ساعة الجد عايزو عتريس يطلعلك انتي او الشيخ عزب بلدياتي

يا دي المدح ولا بلاش يا امل:shock: :shock: :(

و عن ابن اختها ليا الشرف يكون شبهي او اكون شبهو واكون امو بالشبه هههه جديدة دي مش كدا؟:lol!:

و عقبال ما يحللوك انت كمان يا بو الصلح يا بو العيون البني قول خير اللهم اجعلو خير:flower:
انتى شكلك زعلتى احنا عارفين امول بتحب تهزر كتير هههههه
وفيها ايه بس خليها تمدح فى صحبتها هو حد لاقى كدة ياريت تمدح فيه انا كمان بدل ماخلتينى قطة شفتى صحبتك عاملة فيه ايه وسيبيها تتوحم برحتها هو النونو حيجيبة من برة اكيد حيطلع لبابا وماما اهيه دى الحاجة الوحيدة اللى عمرك ماتغيرى فيها مش كدة ياامول
تحياتى ومودتى لكم
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/5/2009, 6:11 pm

صالح حجاج كتب:
مساء الأنوار على الشخصيات اللى بتتحلل من لون عيونها

موضوعك جميل جدا ياعاليا بس ياترى حتعتمدى على لون العيون بس فى تحليل الأعضاء ولا فى

بعد كده حاجة تانية حتتطلبيها ؟؟ههههههه

وبعدين أنا شايف فى الموضوع انك كنت فى الأول انتى اللى بتحللى الأعضاء من لون عيونهم

دلوقتى أنا شايف أمل طايحة شمال ويمين فى التحليل ههههههه بهدى النفوس مش كده ؟؟

على العموم أنا لون عينى ياستى بنى يميل الى البنى الغامق

فى انتظار تحليلك وتحليل أمل ههههههههه

تحياتى

قبل مانبدء بالكلام بشكر اخى العزيز صالح بتشريف موضوعنا اللى حينور بوجوده
وبشكره مرة تانية على تلبية الدعوة وواضح انة ماكنش واخذ باله من الموضوع ومازلت بوجه الدعوة لجميع الاعضاء
ازيك يابو صالح مستعد
بص ياسيدى الموضوع خاص بتحليل الشخصية من لون العيون يعنى مش ححلل دم وحاجات تانى هههههه
انا تخصص عيون وبس
واضح ان لون عيونك هو السائد بين الاعضاء وهو لون بجد جميل وشرح شخصية صاحب العيون البنيه هو
العيون البنية ::

هي رمز الحنان والعطف، وكلما مالت العيون إلى اللون البني الغامق دلّت على أن صاحبها يتمتع بحنية أكبر وبعطف شديد على الغير. أصحاب العيون البنية بالإجمال لا يكترثون للمظاهر الخارجية، يحصلون على ما يريدون بهدوء لأنهم لبقون للغاية ولا يعرفون معنى العصبية. ومن جهة أخرى هم أناس حالمون يعيشون في عالم من التأمّل ويسعون إلى الهدوء النفسي والإستقرار

وسبحان الله طلعت لون عيونك زى امل وجاسمين الظاهر انك كمان اخذت الجنسية الجزائريه زى عزب وبقيت من بلدياتهم انت كمان امممممممممممممممم غلبانة انا مش لاقيه حد معايا بس ادمين طلع عسلى على الله هو كمان مايبقاش بلديات امل وجاسمين هههههه
اما بخصوص امول فهى المساعد طبعا انت عارف مافيش دكتور بينجح فى عملة لوحدة لازم بيكون فى مساعدين وانا طبعا مسافرة فتركت العيادة لامل بس على الله متحولش العمل فيها لعمل تانى وتمشى على التسعيرة هههههه
نورتنى ياصالح بمشاركتك الجميلة واستنى امل حتيجى تكمل العلاج خلى بالك من نفسك
تحياتى مصحوبة بالاحترام والتقدير
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/6/2009, 2:26 am

اقتباس :
وفيها ايه بس خليها تمدح فى صحبتها هو حد لاقى كدة ياريت تمدح فيه انا كمان بدل ماخلتينى قطة شفتى صحبتك عاملة فيه ايه وسيبيها تتوحم برحتها هو النونو حيجيبة من برة اكيد حيطلع لبابا وماما اهيه دى الحاجة الوحيدة اللى عمرك ماتغيرى فيها مش كدة ياامول
تحياتى ومودتى لكم

عاليا حبيبتي ما تجيبيش سيرة الزعل دي مرة تانية
مافيش حد يعرفني و اعرفو زي امل
و ربنا ما يجيب زعل
و هي تفهمني كويس لا بزعل منها ولا تزعل مني

و تحياتي ليكي يا قمر
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/6/2009, 9:14 am

ياسمينة كتب:
اقتباس :
تحياتى ومودتى لكم

عاليا حبيبتي ما تجيبيش سيرة الزعل دي مرة تانية
مافيش حد يعرفني و اعرفو زي امل
و ربنا ما يجيب زعل
و هي تفهمني كويس لا بزعل منها ولا تزعل مني

و تحياتي ليكي يا قمر
ياجاسمين انا عارفة ان امل عسولة وعمر ماحد يزعل منها ابدا
ويارب ربنا مايجيب زعل بينكم ابدا وانا لما قلت كدة كانت مجرد كلمة مش اكتر غير
مقصودة باى حاجة بلاش تدققى اوى بين الكلام
تحياتى لكى ياجميل
amel

amel

تاريخ التسجيل 17/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعرف شخصيتك من لون عيونك   أعرف شخصيتك من لون عيونك - صفحة 2 Empty7/6/2009, 11:40 am

يا صباح الانوار على احلى حبايب

ايه اغيب عنكم شوية تروحو تقطعو فيا ههههههههههههه ...حبايبي برضه
بصو بقى اولا جاسمين بتحب تتواضع و انا مجيبتش حاجة من عندي ربنا هو اللي صورها..ايه رايكم لما تيجي عندي البيت اصورها بالكام و اخليكم تشوفوها بس اوعو تقولو ليها ده مقلب هههههههههههههه...
تانيا يا عاليا انتي صحيح قطة بس احلى قطة مين قدك عيون مزاجية و كل مرة شكل ...و يا ستي احلى فصيلة قطط...السيامو مش عارفة بتسموها ايه بالعربي او الانجليزي بس هي كده بالفنرسي يعني جمال فرنسي متأصل هههههههههههه

جيت لاخويا العزيز صااااالح انت فين يا راجل معقولة تتاخر كده؟..و انا اللي كنت بتساءل هو الراجل ده بيشبهني كتير ليه اتاريها مش حكاية تقارب في السن و بس لاه و كمان طلعت تقارب شخصيات..انت طلعت بلدياتي في لون العيون يا راجل هو انت حتلاقي فين واحدة زي اتحللك و بعدين اهي جاوبت بدالي هي مسافرة و انا مش عايزة العيادة تتقفل في غيابها ..بس متخافيش انا امينة جدا...كل الكشوفات ببلاش في غيابك هههههههههههههههه...
حد عارف عصام فين؟؟ اللي يلاقيه يجيبو على طول للعيادة لان هو بالذات محتاج كشف عاجل بس يا رب يلحق في وقت الدوام.....
احلى تحية صباح للحبايب..

أعرف شخصيتك من لون عيونك
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية