الـكــــــــــرنك 1000
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الـكــــــــــرنك 1000

الدين , الحياه , برامج كمبيوتر والانترنت , كتب علميه و بحوث , اكواد , اشهار ,رعب , جن ,عفاريت

الرئيسيةالتسجيلدخول
الرئيسية
i_icon17.gifالتسجيل
فقدت كلمة المرور
أكتب شكواك هنا
الرئيسيةالتسجيل المصحف مباشر سماع وقرأه للكمبيوتر المكتبه العلميه لمطبخ والمعجنات والحلويات و الموضه
منتدى قصص الجن المدونة الدردشة مركز الرفعالطب الحديث والاعشاب والاكتشافات العلميه
https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gifأخر زياره للكرنك1000https://i.servimg.com/u/f21/14/21/83/26/menu10.gif1/1/1970

كرسى الاعتراف !!!!!!

دنا دحروج
بوسى
همس القيثارة
عزب2
ابو نور
Admin
عصام الجعم
نوفا
البدر
feriel
محمد على
sezre
منى
فراشه الليل
tomy
البشوشه
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
البشوشه

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Uoouo_11
البشوشه

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Uouuuo10
الدوله الدوله : مصر
الجنس الجنس : انثى
عدد المساهمات عدد المساهمات : 653
الميلاد الميلاد : 18/09/1993
تاريخ التسجيل 11/06/2009
نقاط نقاط : 15227
العمر العمر : 31
الابراج الابراج : العذراء
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Tmyz

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty8/12/2010, 12:28 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 203750
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 610987

كرسى الاعتراف

اسمحولى بهذا الموضوع
اولا هذا الكرسى سوف يتم اختيار عضو من اعضاء منتدى الكرنك الكرامان يجلس علية
ثانيا سوف يتم اختيار هذا العضو بالترشيح من باقى الاعضاء
ثالثا مدة الجلوس علية تكون 7 ايام
رابعا بعدما يتم اختيار العضو سوف يرسل لة رسالة خاصة للاستعداد للجلوس على الكرسى
خامسا عند جلوس العضو على الكرسى اولا علية ان يتكلم عن نفسة من حيث
1- الاسم
2- العمر
3-العمل
4- حالتة الاجتماعية
سادسا ان على باقى الاعضاء ان يوجهو الية الاسئلة التى يريدونها وعلية هو بالاجابة بكل صراحة
ومباع ان يسال 5 اسئلة من كل عضو
سابعا ان الاعضاء يوضحوا الية مازاياة وعيوبا ايضا بكل صراحة
ملحوظة هااااااااااااااااااااااامة
ان كل الاعضاء سوف يجلسون على هذا الكرسى
اجبارى يعنى
وفى النهاية
مستنية ردودكم وتقدموا كل منكم باسم العضو الذى تريدونة
وشكرا لكم

عدل سابقا من قبل البشوشه في 8/12/2010, 2:08 am عدل 1 مرات

كاتب الموضوعرسالة
فراشه الليل

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Ouuoou12

النشاط المثالى
جهد مشكور عليه من اداره المنتدى

عدد المساهمات عدد المساهمات : 3834
تاريخ التسجيل 15/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 12:29 am

من اسئله الزملاء لكى عرفت شخصيتك الجميله

وحسيت اد ايه الغربه مؤلمه

ولى سؤال واحد

هل اتعوتى على السفر والبعد عن بلدك ولا بتفكرى ترجعى وتستقرى ؟
Admin

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Ouooo_10
Admin

النشاط المثالى

الجنس الجنس : ذكر
عدد المساهمات عدد المساهمات : 4128
الميلاد الميلاد : 05/11/1961
تاريخ التسجيل 13/05/2009
نقاط نقاط : 36770
العمر العمر : 62
الابراج الابراج : العقرب

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 5:20 am

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 606722  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 839716  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 606722  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 839716  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 606722

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 824320

الله ينور

دخلت اشوف مين اللى جالس على الكرسى
وجدت اختنا الفاضله ملاك الرحمه
بصراحه انا بشكرها عن الكلمات الجميله التى ذكرتنى بها

ولاكنى مشفق عليها
لانى اعلم انها لن تنزل من على الكرسى بسهوله
وقد وجدت الكل يتسارع لاخذ نصيبه منها
ويا ويلاه حينما يجتمع كل الناس على فرد
المهم ربنا معاكى
وخايف بعد ما تنزلى من على الكرسى اشوفك متعكزه على عصاه من الارهاق
اعانك الله عليهم جميعا
والله خير معين
اشربى وبعدين تفرج

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Moz-screenshot-2 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Moz-screenshot-3 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 13
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 196338
https://alkarnak1000.own0.com/forum.htm
ملاك الرحمه

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Uoou_u10
ملاك الرحمه

عدد المساهمات عدد المساهمات : 1964
تاريخ التسجيل 16/05/2009
نقاط نقاط : 21019
العمل/الترفيه : 00000

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 8:52 am

sezre كتب:

أشكر جميع الأعضاء

بصراحة والله ما قصروا يعني ما ظل مجال للسؤال

وعرفنا كل شيء عن أختنا علياء

لكن بقى شيء واحد وهو

يبدو أنّك عشتى حياة مليئة بالتجارب والأحداث إلى أن وصلتى إلى عمر ال35 وإنشاء الله العمر كله

فأرجو منكِ أن تسردِ لنا قصة حياتك منذُ الطفولة إلى وقتنا الحالي(مالم تذكريه بالردود )

اهلا بك يااستاذ سيزر نورتنى وانا مربوطة على الكرسى بس على اد كدة انا سعيدة جدا لان برجع بذكرياتى معاكم وبفتكر المر والحلو بها
ولجوابى على اسئلة حضرتك بخصوص التجارب اللى حضرتك تكلمت عنها للأسف تجاربى فى الحياة ومعرفة الناس بشكل اوسع جاءت فى مرحلة متأخرة من عمرى ويمكن بعترف ان ده اللى جعل منى لفترة كبيرة من عمرى بتعامل بصفاء وحسن النيه مع الجميع ولكت بعد ما توالت لدغات الثعابين فى حياتى اصبحت لدية مناعة قويه تحمينى لفترة طويلة.
اما قصة حياتى فاهى زى اى قصة بتمر على اى واحد وبأختصار كامل انا نشأت فى اسرة مصرية من اب وام مصرين واحد صعيدى ومن اصل شامى _حجازى والا م بحرويه من اصل تركى _ حجازى والتركيبة طلعت معقدة شويه وكنت انا رقم 3 من ثمرة كفاحهم هههههه
تعلمت ودخلت كليه وتخرجت منها وتزجت وعملت فترة وبعيش مع زوجى واولادى ببلد عربى والاودى فى مدرسة وبدأت دراستهم ومطلعين عينى من اول يوم وبكافح معاهم لغاية ماربنا يكرمهم يارب ويبارك لى فيهم ويصلح حالهم هم وكل اولادنا جميعا ان شاء الله .
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 9:25 am

همس القيثارة كتب:
بصي يا مدام عاليا
اولا معلش لتاخيري في الرد عليكي بس معلش انا كنت تعبان جدا وسخن وحالتي حالة بالاضافة للكلية واشرافي علي التدريب في المجمع الانتخابي بالحزب والشغل مع والدي

مافيش اى مشاكل ربنا يشفى ويرفع عنك يارب الف مليون سلامة وبالتوفيق والنجاح دايما فى حياتك الاسرية والعملية ربنا يعينك ان شاء الله .

ثانيا انا مش اعرفك كويس لاني لسه عضو جديد معاكوا هنا في المنتدي ، ولا انتي تعرفيني كويس بس مش عارف ليه حاسس في اجاباتك انك انسانه مفيش عندك اللون الرمادي يعني يا ابيض يا اسود ، مش بتقبلي المساس بكرامتك ابدا ، انسانة تجيدي الرد بحزم مش عندك مرونة في الرد ممكن تزعلي كتير منك بالاسلوب العنيف واللي بايعها ده (انا اسف جدا بس ارجوكي استحملي بوختي للاخر ).

يمكن ده يرجع لأصولى صعيدية ودمى حامى ههههههه
على فكرة انا بشكرك على انتقاضك لانك مش الاول واكيد مش الاخير من تكلم معى بهذا الشأن ولكن دى طبيعتى فعلا احب اشوف الناس بلون واحد لو أبيض على الرحب والسعة وافديهم بروحى وألبى لهم مايطلبون على قدر مقدرتى ومعرفتى ام الاسود يمثل لى حياة اشخاص اخرى لااارغب اصلا بالاحتكاك معهم وعلشان كدة اللون الرمادى من الالوان المرفوضة لانه من طبعى غير عاشقة للحياه الزئبيقية واكون متعددة الصعود والهبوط ححسب دراجات الحرارة

ثانيا صدقيني في اسر للحب الاول يمكن انتي علشان انسانة مش بتقبلي المساس بكرامتك ممكن تكوني ضمرتي ذاكرتك من ناحية الجزء ده ، وعلشان هو مكنش بيحبك بجد انتي نسفتي الحب ده بكل حاجة ،

موضوع كان بيحبنى اولا ده شئ مش انا اللى اقدر اجاوب عليه لان ده احساسه هو ولكن انا عند حبى له كنت مخلصه له ولم افكر للحظة فى خيانته كما بادلنى الخيانة بمعرفتة وعلاقاتة المتعددة واذا اكتشفت انك من وهبت له حبك انه لايستحق هذا الحب فاالشئ الاكيد انك لاتصبح أسير او مقيد تحت وتيرة ونبرة الحب وتصبح اسير للعدم اما عن كونى انى انسف الذكرى فهذا شئ طبيعى لانها لا تستحق تخزينها فى شعورى الشئ الحسن هو ماتتذكره دائما وتسترجعه كلما اشتقت له اما الشئ الكاذب والمخادع بيدمر فى لحظتها قبل الاحتفاظ به فى ذكرتك بالضبط كدة زى الكمبيوتر الملفات المهمة بتخزنها على اكثر من وسيلة ولكن الملفات الغير صحيحة ومكتملة بتعملها ديليت وبترميها فى سلة المهملات .

انا يمكن عمري صغير بس لفيت كتير جدا في حياتي وعرفت ناس وبقيت اعرف اشوف ولو جزء بسيط من طبيعة الناس اسمحيلي اقولك انتي الغربة غيرت فيكي حاجات كتيرة واثرت فيكي تاثير كبير اوي

انا من زمانة متغربة هنا وهناك وحتى داخل مصر ماكنتش بستقر فى مكان واحد يعنى شنطة السفر على طول فى ايدى وعلى فكره كلها ارض الله ومفهوم الغربة مش فى غربة المكان لانك بتقدر تكون علاقات وناس جديدة وخاصة ارتباطى بأسرتى كان اهم شئ فى حياتى ولكن كل واحد سلك طريقة واللى توفى يعنى مثل تلك الامور
الغربة هى غربتك مع نفسك وانت وسط الناس هى دى الصعوبة اللى بتحملها الغربة الحقيقية والغربة علمتنى من الصغر الاعتماد على النفس بشكل كبير جدا جدا وان مطلبش حاجة من حد واعمل كل شئ بنفسى دون اللجوء للغريب او القريب.

ومعلش مرة تانية انا اسف اني بتكلم معاكي بحرية كبيرة بس احنا اخوات

ههههه
انت خلتها خل والله بس علشان احنا اخوات مفوته كتير !!!!

وليا سوال او طلب ممكن تحكي لينا سفرك للسعودية او الانتقال للعيش فيها من امتي وليه وتكلمينا عن جوزك واولادك

ههههههههههههههه ليه كدة عايز تعرف ايه بالضبط مافيش حد ياجماعة اتسأل الاسئلة دى هو انا عملت حاجة والا ايه والحكومة كلها عليه ده حتى انا رافضة موضوع الانتخابات ومش حعطى صوتى لاحد لانهم كلهم فى سلة واحدة
وعلى العموم حجواب علشان انا مش جبانة وصعيدية ومخى شمال
انا سفرت من 12 سنة ونص تقريبا وعندى ولد وبنت عباقرة ومخهم زى امهم وجيت طبعا لان عايشة فى بيت واحد مع زوجى وانا وهو من اصحاب مهنة واحدة بس انا كدة اشطرمنه .

وشكرا واســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــف جدا
العفو ياسيدى احنا فى الخدمة وتحت امرك

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 771349
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 9:38 am

Admin كتب:
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 606722  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 839716  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 606722  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 839716  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 606722

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 824320

الله ينور

دخلت اشوف مين اللى جالس على الكرسى
وجدت اختنا الفاضله ملاك الرحمه
بصراحه انا بشكرها عن الكلمات الجميله التى ذكرتنى بها

ولاكنى مشفق عليها
لانى اعلم انها لن تنزل من على الكرسى بسهوله
وقد وجدت الكل يتسارع لاخذ نصيبه منها
ويا ويلاه حينما يجتمع كل الناس على فرد
المهم ربنا معاكى
وخايف بعد ما تنزلى من على الكرسى اشوفك متعكزه على عصاه من الارهاق
اعانك الله عليهم جميعا
والله خير معين
اشربى وبعدين تفرج

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Moz-screenshot-2 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Moz-screenshot-3 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 13
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 196338

اهلا بك ياأستاذ ماجد نورت بدخولك اكيد للموضوع وكلامى عن حضرتك يارب يكون لايحمل اى شئ اكون ظلمتك به .

اما عن جلوسى على الكرسى انا حاسة براحة نفسية كبيرة جدا وانا جالسة علية كفاية ان كل الاسرة مجتمعة وملتفة حولى وده شعور لوحدة يجعلك تشعر بالراحة و والامان والاهل حولك

ماتخفش عليه انت عارف عاليا كويس اوى ومافيش حاجة تكسر رجلها وتخليها تتعكز زى ماحضرتك شايف انت ناسى انها صعيدية وعظامها قوية لانها دائما الجلوس فى شمس الصعيد بقوتها وشدة حرارتها يعن فيتامين دال قوى ويقدر يوقفها على رجلها من غير عكاز او كرسى متحرك وحضرتك تقدر تشوف بنفسك بعد الخروج من حجرة الاعتراف .
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 9:44 am

فراشه الليل كتب:
من اسئله الزملاء لكى عرفت شخصيتك الجميله

وحسيت اد ايه الغربه مؤلمه

ولى سؤال واحد

هل اتعوتى على السفر والبعد عن بلدك ولا بتفكرى ترجعى وتستقرى ؟

اهلا ياحبيبة قلبى نورتينى ياقمر

بصى رب هنا رب هناك اهم شئ هو استقرار اولادى اولا فى حياتهم الدراسية وبعد كدة حياتهم الخاصة
اما عن نفسى انا تحملت كتير وكتير واللى كانوا ليه واتمنى اعيش وسطهم عند ربهم دلوقتى
فامش فارقة خالص لو لى سعادة مكتوبة لى حتكون فى اى مكان فى ارض الله وان كان لى شقاء مكتوب عليه برضة حيكون بأى مكان فى ارض اكون عليها
اهم شئ الاستقرار النفسى والمادى ومش استقرارك بمكان ما .
همس القيثارة

همس القيثارة

عدد المساهمات عدد المساهمات : 406
الميلاد الميلاد : 01/01/1991
تاريخ التسجيل 20/08/2010
نقاط نقاط : 12781
العمر العمر : 33
الابراج الابراج : الجدي
العمل/الترفيه : طالب بكلية الاداب قسم الاثار اليونانية والرومانية

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 6:07 pm

شكرا لاجابتك عليا رغم اني خلتها خل بس معلش مش تزعلي مني .

واسالك سؤال تاني

مين يا تري الانسان او الانسانة اللي تحبي تعيشي معاه علي جزيرة مهجورة وتقضي كل الحياة معاه ( غير الزوج والاولاد)

انسان او انسانة انتي بتستريحي جدا في الكلام معاهم بتنسي الهموم لما تشوفيهم لدرجة انك تفضلي العيشة معاه هو بس (غير الزوجة والاولاد)

ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/29/2010, 6:35 pm

همس القيثارة كتب:
شكرا لاجابتك عليا رغم اني خلتها خل بس معلش مش تزعلي مني .

واسالك سؤال تاني

مين يا تري الانسان او الانسانة اللي تحبي تعيشي معاه علي جزيرة مهجورة وتقضي كل الحياة معاه ( غير الزوج والاولاد)

انسان او انسانة انتي بتستريحي جدا في الكلام معاهم بتنسي الهموم لما تشوفيهم لدرجة انك تفضلي العيشة معاه هو بس (غير الزوجة والاولاد)

تعرف انا كنت خارجة دلوقتى عند مشوار مهم ورأسى حتفجر على اخرها وعايزة اخرج ابدل جو بدل من اللى انا فيه دلوقتى اقول ايه ربنا يصبرنى على مابلانى هههههههه
وشفت سؤالك ياهمس وبلاش تزعل من خل خليها اى حاجة تعجبك

نفسى اعيش مع بنى أدم يحس بكل حاجة فية يعرفنى من غير مااحكى له اللى جوايا يحبنى بكل جنونى وشطحاتى لايهينى ويكون اسلوبه غير متناقض ويسبب لى ازعاج فى حياتى لانه حينعكس على معملتى له بشكل كبير يحبنى ويتأكد انى بحبه لايسبب لى جرح وألم وان حبه لى يكون حقيقى وكبير وليس عابر سبيل او حب لحظى ينتهى بمرور الوقت

وطبعا علشان ده خيال ياناس عمره مابيحصل الا فى رسم من وحى خيالى

اسيبك دلوقتى وادعى لى الصداع يخف منى احسن بجد تعبت تعبت من كل شئ وحفكر فى الادمان هههههههههه علشان انسى كل حاجة بتمر فى حياتى وححمل البشر السبب فى كل اللى حيحصلى
همس القيثارة

همس القيثارة

تاريخ التسجيل 20/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/30/2010, 12:17 am

يا صعيدية انا مش بزعل منك ، وزي ما تحبي تخليها خل او توم او حتي جبنة متبلة او اي طعم تحبيه ههههههههههههههههههههههههههه

يا رب الصداع يسيبك في حالك وتصحي منه ،انا عارف ان انا اللي جبتلك صداع

ومش انتي خارجة مش تخديني معاكي او تعزمي حتي عزومة مركبية انا والله نفسي اخرج بس مش عارف من ساعة ما بدات الدراسة وبالذات الاسبوع ده لان المحاضرات في الكلية بدات والكورس كمان وكان التدريب في مجمع مبارك وكان لازم اروح من 10 لما لا نهاية يعني ممكن يكون للمغرب او اكتر كمان ووجع دماغ لانك بتتعملي مع ناس كتير جدااااااااااااااااااااااااااااااا واغلبهم فلاحين وترضي ده وترضي ده ، بس بجد كنت سعيد ، وفي تالت يوم وانا رايح تعبت واخدت برشااااااااااااااام بالهطل علشان استحمل وجيت مت بعديها هههههههههههههههههههههههههه كان يوم الثلاثاء ومن يومها مشوفتش الشارع

اما بقي عن الانسان اللي انتي عايزاه ده فانتي عايزاه وجنبه ترزي علشان يفصله لكي ههههههههههههههههههه

انا قصدي شخص في الحقيقة ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

معلش هي رخامة مني بس ممكن تجاوبي

فراشه الليل

فراشه الليل

النشاط المثالى

الميلاد الميلاد : 03/06/1975
تاريخ التسجيل 15/05/2009
نقاط نقاط : 34447
العمر العمر : 49
الابراج الابراج : الجوزاء
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 A6442b10

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/30/2010, 1:13 am

اشكرك على ردك ملاك

وربنا يكرمك انتى واولادك وزوجك

وتصلى بهم الى بر الامان

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 602198  كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 602198
فراشه الليل

فراشه الليل

النشاط المثالى

الميلاد الميلاد : 03/06/1975
تاريخ التسجيل 15/05/2009
نقاط نقاط : 34447
العمر العمر : 49
الابراج الابراج : الجوزاء
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 A6442b10

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/30/2010, 1:16 am

الف سلامه عليك همس

ويا رب تكون افضل

وتمنياتى لك بمستقبل سعيد

كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 685722
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty9/30/2010, 9:00 am

همس القيثارة كتب:
يا صعيدية انا مش بزعل منك ، وزي ما تحبي تخليها خل او توم او حتي جبنة متبلة او اي طعم تحبيه ههههههههههههههههههههههههههه

يا رب الصداع يسيبك في حالك وتصحي منه ،انا عارف ان انا اللي جبتلك صداع

ومش انتي خارجة مش تخديني معاكي او تعزمي حتي عزومة مركبية انا والله نفسي اخرج بس مش عارف من ساعة ما بدات الدراسة وبالذات الاسبوع ده لان المحاضرات في الكلية بدات والكورس كمان وكان التدريب في مجمع مبارك وكان لازم اروح من 10 لما لا نهاية يعني ممكن يكون للمغرب او اكتر كمان ووجع دماغ لانك بتتعملي مع ناس كتير جدااااااااااااااااااااااااااااااا واغلبهم فلاحين وترضي ده وترضي ده ، بس بجد كنت سعيد ، وفي تالت يوم وانا رايح تعبت واخدت برشااااااااااااااام بالهطل علشان استحمل وجيت مت بعديها هههههههههههههههههههههههههه كان يوم الثلاثاء ومن يومها مشوفتش الشارع

اما بقي عن الانسان اللي انتي عايزاه ده فانتي عايزاه وجنبه ترزي علشان يفصله لكي ههههههههههههههههههه

انا قصدي شخص في الحقيقة ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

معلش هي رخامة مني بس ممكن تجاوبي

الف مليون سلامة ياهمس البرد ده كان عندى الاسبوع اللى فات وكنت بموت فعلا
يلا بقى حسن الختام هههههههههههههه
انا مرحتش بعيد كنت فى العمارة اللى جنبى بشرح درس لابنى وصاحبة مااختك شغالة بتاعت كله زى ماتقول سبع صنايع والبخت ضايع ههههه

ياهمس لما ابقى الاقى الجزيرة الفاضية دى فى الاول ايقى اشوف بس مبدئيا احب بجد اكون لوحدى وارسم الشخصية اللى كنت اتمنى وجودها فى حياتى لان فى شخصيات موجودة اصلا ولا يمكن محوها من حياتك يبقى الحل انك تتخيل وتعيش شغل مجانين بعيد عنك اوعى تعمل زيى احسن تفكر فى الادمان انت كمان
كفاية دواء الزكام عليك انت بس ريح نفسك وبلاش توجع دماغك علشان مناعتك تبقى افضل وتعرف تكمل شغلك ومشوار كفاحك واى مساعدة احنا فى الخدمة برضة لو عايز اعملك دعايةاو تسويق او اعلانات او موازنه كل يمشى ماتخفش نحن فى الخدمة
والمرة الجاية حبقى اعزمك ان شاء الله عزومة افضل من غير كتب والا دراسة
البشوشه

البشوشه

تاريخ التسجيل 11/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/1/2010, 3:31 pm

شكرا ليكى يا عاليا على انتظامك فى الرد على الاسئله
toutch wood
بس شكلك كده يا حبيبتى مش حتطلعى من غرف الاعتراف ابدا
ممكن انا بقى اكمل رزاله واسالك
هههههههههه
انتى برغم كل الاسئله اللى اتوجهتلك وتكلمتى فبها عن حياتك وخبرتك فيها والغربه وحبك واهتمامك طبعا باولادك
فى كل كلامك ده مذكرتيش زوجك فى حياتك وكلامك معانا
برغم من ان اكتر الناس القريبين منا بنكون اكثر كلام عنهم
وشكرا ليكى يا قمر

همس القيثارة

همس القيثارة

تاريخ التسجيل 20/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/2/2010, 4:02 am

والله سالتها علي كده يا بشوشة عن زوجها واولادها

اه يا عاليا انا مستني العزومة بس يا ريت قريب لاني زهقت من الاماكن بتاعت الخروج عايز اسافر نفسي اسافر ايطاليا ، ايه رايك تيجي معايا ، بس انا اتعلم ايطالي ومش قاعد في مصر بعدها ههههههههههههههههههههههههههه

ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/2/2010, 9:36 am

البشوشه كتب:
شكرا ليكى يا عاليا على انتظامك فى الرد على الاسئله
toutch wood
بس شكلك كده يا حبيبتى مش حتطلعى من غرف الاعتراف ابدا
ممكن انا بقى اكمل رزاله واسالك
هههههههههه
انتى برغم كل الاسئله اللى اتوجهتلك وتكلمتى فبها عن حياتك وخبرتك فيها والغربه وحبك واهتمامك طبعا باولادك
فى كل كلامك ده مذكرتيش زوجك فى حياتك وكلامك معانا
برغم من ان اكتر الناس القريبين منا بنكون اكثر كلام عنهم
وشكرا ليكى يا قمر

ههههههههههههههه
تمسكى خشب تمسكى حديد مافيش حاجة بتأثر خالص الحمدلله المناعة ميه ميه
طيب انتم عايزين تعرفو ايه عنه ياعنى ماهو راجل زى باقى الرجاله اللى خلقهم ربنا وعلى العموم بأختصار شديد هو زوجى وأبو ولادى ومتفقين على ان ولادنا ان شاء الله تكون احسن منا والموضوع ده سايبة و لى انا التربية ومتابعة تعليمهم وهو مسؤال عن الجانب المادى ومراعاة متطلبتهم والدنيا ماشية والحمدلله يارب تكون الاجابة كويسة
وبخصوص كرسى الاعتراف مافيش مشاكل خالص بالعكس انا مبسوطة لان مافيش حاجة بخاف او بتردد من ذكرها وانا تحت امرك فى اى سؤال
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/2/2010, 9:45 am

همس القيثارة كتب:
والله سالتها علي كده يا بشوشة عن زوجها واولادها

اه يا عاليا انا مستني العزومة بس يا ريت قريب لاني زهقت من الاماكن بتاعت الخروج عايز اسافر نفسي اسافر ايطاليا ، ايه رايك تيجي معايا ، بس انا اتعلم ايطالي ومش قاعد في مصر بعدها ههههههههههههههههههههههههههه

انت شكلك عايز تتعرف على زوجى علشان العزومة عايز تعرف ان كان بخيل والا كريم هههههههه
متقلقش تشرف حضرتك فى اى وقت وشوف نفسك فى ايه ولازم طبعا معاك جواز مرور حريمى والا مش حينفع تتعزم خالص . ربنا يوفقك يارب وتسافر ايطاليا بس مش حينفع اجى هناك ايطاليا منوره بأهلها ياعم ألبرتو واحنا مركونين فوق الرف . تعرف انت بتفكرنى بنفسى كنت زيك مجنونة كدة ونفسى اسافر بس اليابان وجبت كتب كتير وحاولت اتعلم اللغة بس فعلا مش كل اللى تتمناه يمكن تحقيقة وفى الاخر سفرت كتير ماعدا اليابان يمكن يكون حظك انت افضل وتقدر تحقق مستقبلك فى البلد اللى اخترت انك تكمل باقى مشوار حياتك فيها بس تبقى تبلغنى اول بأول اخر الاخبار واكيد حكون سعيدة لما تكون سعيد
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/2/2010, 7:07 pm

همس انا عندى فكرة حلوه ،ايه رايك انا ابدل معاك الليلة دى واكون انا الدكتورة وانت مريضى وحكون معاك سلسة جدا يمكن تحب كمان تعالج كل الامراض المستعصية عندى لو موافق انا اقوم بسرعة من على الشزلنج والبس البلطو والسماعة واشغل الكاسيت وابدء معاك سؤالى الاول بماانك رايح ابطاليا والجزر هناك كتيرة على البحر مين الانسان اللى تتمنى البقاء معه هناك وياترى تتمنى البقاء مع دلك الشحص والا من طبعك التغير كل فترة من جزيرة لاحرى مع شخص مختلف !!١!
البشوشه

البشوشه

تاريخ التسجيل 11/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/2/2010, 10:58 pm

اولا شكرا على ردك يا قمر
بس انتى ذكرتى الطبيعى لكل البشر انه ابو اولادك وتارك ليكى شان تربيتهم ليكى وهو مراعتهم من الجانب المادى
بس انا عايزه
-اعرف علاقتك بزوجك وهو بالنسبالك ايه
وكلمه نفسك تقوليهالو واكتر ميزه وعيب فيه
ومعلش وشكرا ليكى
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 611164
البشوشه

البشوشه

تاريخ التسجيل 11/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/2/2010, 11:05 pm

شكرا ليك يا همس
وعجبتنى اوى فكره الدكتوره عاليا ممكن بقى تعتبرنى مساعده الدكتوره
وتجاوب على سؤال عاليا وتقول مين اللى نفسها تسافر معاك ايطاليا
وفى مره تانيه تختار واحده من المنتدى
وبعدين ان سمعت موضوع عزومه
اخس عليكوا مش تقولولى على العموم انا مش غريبه وجايه يعنى جايه
بس حبقى اكتبلك منيو يا عاليا فية اللى انا عايزه اكلوا وتكلو على مزاجى
هههههههههههههههههه
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/3/2010, 9:10 am

البشوشه كتب:
اولا شكرا على ردك يا قمر
بس انتى ذكرتى الطبيعى لكل البشر انه ابو اولادك وتارك ليكى شان تربيتهم ليكى وهو مراعتهم من الجانب المادى
بس انا عايزه
-اعرف علاقتك بزوجك وهو بالنسبالك ايه
وكلمه نفسك تقوليهالو واكتر ميزه وعيب فيه
ومعلش وشكرا ليكى
 كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 611164

هههههههههههه
علاقتى بزوجى زى اى علاقة اثنين متزوجين وعايشين فى الدنيا دى علشات تربى ولادها
بصى اعذرينى بجد مش بحب اتكلم فى الموضوع ده وخاصة هو مش طرف ثالت وغير موجود يعنى علشان متكنش غيبة هههههه
بس اقدر اقولك ان اى زوج وزجة بيختلفو فى اشياء كثير بيكون ناجم عن اسلوب التربية او البيئة المحيطة به وطبعا ده بيكون له تأثير سلبى فى حياة كل اثنين متزوجين ولازم طرف يتنازل او يتجاهل بمعنى ادق لبعض الاشياء علشان عجلة الحياة تستمر والا المعبد حيقع على اللى فيه والخسارة حتلحق بالاولاد قبل الاباء والامهات
وان كنتى عايزة تعرفى ميزاته انا ممكن اوضحها لكى لان دى حقيقة وشئ جميل فيه هو كريم جدا على بيته واولاده طبعا فى حدود المتاح له اما عيوبه بلاش لان لو تكلمت عن عيب احب اتكلم عن نفسى فقط ولااتكلم عن الاخرين وخاصة لصعوبه رد الطرف الاخر للمشاركة فى الحديث والدفاع عن نفسه.
ملاك الرحمه

ملاك الرحمه

تاريخ التسجيل 16/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف !!!!!!    كرسى الاعتراف !!!!!! - صفحة 8 Empty10/3/2010, 9:19 am

البشوشه كتب:
شكرا ليك يا همس
وعجبتنى اوى فكره الدكتوره عاليا ممكن بقى تعتبرنى مساعده الدكتوره
وتجاوب على سؤال عاليا وتقول مين اللى نفسها تسافر معاك ايطاليا
وفى مره تانيه تختار واحده من المنتدى
وبعدين ان سمعت موضوع عزومه
اخس عليكوا مش تقولولى على العموم انا مش غريبه وجايه يعنى جايه
بس حبقى اكتبلك منيو يا عاليا فية اللى انا عايزه اكلوا وتكلو على مزاجى
هههههههههههههههههه

همس شكله زعل من كلامى ومش عجبة ان اكون الدكتوره بتاعتة مع ان ايدى خفيفة وبعرف ادى حقن واعمل كمدات كويس ههههههههههه وابسط ياعم فى مساعد يعنى حنريحوك خالص بس انت خليك ريلاكس كدة وفك واتكلم سرك فى بير غاويط
ثانيا يابشوشة لما يختار واحدة من المنتدى حتقعد فوق دماغة وتراقبة ومش حتسيبة فى حاله اكيد حيرميها ويتخلص منها ويخوفى اكون انا مش حتشوفى وشى تانى وتترحمى عليه بجد المره دى
ياسيتى اهلا وسهلا بالكل تشرفونى فعلا كلكم وياريت بقى لما تيجو يكون من الصبح علشان نجهز العزومة مع بعض اصل بحب الهيصة والعك كويس واللى تأمرى به ياجميل انا تحت امرك والكل ياكل اللى عايزاه بالضرب لو عايزة

كرسى الاعتراف !!!!!!
صفحة 8 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية